Stomach Health > Mo. Gesondheet >  > Stomach Knowledges > Fuerschunge

D'Iwwerliewe an der langfristeg Trends vun Patienten mat gastric Kriibs zu Shanghai, China

Open Peer Kritik

Dësen Artikel Open Peer Kritik Rapporten sinn huet. VerfÜgung

Wéi heescht Open Peer Kritik Aarbecht? VerfÜgung d'Iwwerliewe an der langfristeg Trends vun Patienten mat gastric Kriibs zu Shanghai, China VerfÜgung méiglech VerfÜgung Background VerfÜgung gastric Kriibs bleift eng gréisser gesondheetlech Problem an engem Spëtzekandidat Doudesursaach weltwäit. Dës Etude ervir eng langfristeg Iwwerliewe Donnéeë vu zu Shanghai vu China ugemellt gastric Kriibs vun 1972-2003, mam Ziel d'Tendenze wéi och am Alter, Geschlecht, Etapp an entholl Siten Charakteristike. VerfÜgung Produktivitéit ze beschreiwen VerfÜgung den Haaptgrond Source vun Informatiounen iwwert Kriibs Fäll war d'Notifikatioun Attack op der Enregistrement schéckt. D'Wunnanlag Status vun Kriibs Fäll war vun doheem-halter confirméiert. Der Methode vum Suivi hunn eng Mëschung vun deenen zwee aktiv a passiv gelackelt ginn. VerfÜgung Resultater VerfÜgung Mir eng fräi Trend vun Iwwerliewe Probabilitéit während de leschten Joerzéngten observéiert. Patienten festgestallte während 1972-1976 hat e 5-Joer relativ Iwwerliewe Taux bei 12% fir Männercher an 11% fir Weibercher, respektiv déi, déi zu 30% fir männlech ausgebaut huet an 32% fir weiblech Patienten respektiv während der Period vun 2002-2003 . Ënnert der festgestallte Patienten an 2002-2003, de globale Iwwerliewe Probabilitéit Monaco mam Patient senger Alter bei der Zäit vun Diagnos. Déi déifst Iwwerliewe Taux war ënnert dem eelste Grupp, mat de Steiren Iwwerliewe Zäit vun 0,8 Joer observéiert. Patienten mat Etapp festgestallte Ech hat eng héich relativ Iwwerliewe Tarif. Patienten mat Cardia Kriibs hat de schlëmmste hätt, mat de 5-Joer relativ Iwwerliewe Taux vun 29%. VerfÜgung Konklusiounen VerfÜgung D'Iwwerliewe Wahrscheinlechkeet vu Patienten mat gastric Kriibs zu Shanghai verbessert huet däitlech während de leschte Joerzéngten. Alter, Etapp an Site vun entholl hunn en Impakt op Iwwregens hätt. VerfÜgung Background VerfÜgung Gastric Kriibs ass eent vun de meescht genannten Cancers weltwäit, Comptabilitéit fir ronn 8% vun alle nei Kriibs Fäll [1]. An de leschte Joerzéngten hunn d'morbidity a veruerteelt vun gastric Kriibs dramatesch verstuerwene verwandelt, mat de Réckgang éischt an de Länner mat niddregen Heefegkeet Plaz huelen während de Réckgang vun de Regioune mat héije Heefegkeet relativ schwaacher [2-4] war. Am Verglach mat der roueger Ofsenkung vun den USA an Europa Länner, bleift d'Heefegkeet vun gastric Kriibs héich an de Far East Beräicher, wou bis zu 100 Fäll pro 100000 Populatiounsschichte Untersuchungshaft sinn jäerlech [4]. Trotz eng allgemeng Ofsenkung vun gastric Kriibs Virfall huet zu China observéiert gouf, war den Ënnergang manner dramatesch wéi aner Länner an och do gouf eng Hausse vun den jéngsten an eelste Gruppen [5]. VerfÜgung Am leschte Joer, hätt vu Patienten mat gastric Kriibs huet vill verbessert [6]. Wéi aner Gesondheet bestinn, Informatiounen iwwert Iwwerliewe domatter ass e wichtege Bestanddeel vun Aktivitéiten iwwerwaacht Kriibs Kontroll, déi méiglech Grënn fir de Variatioune proposéiere kënnen an déi Ziler fir d'Verbesserung géintiwwer hinnen. Baséiert op der Enregistrement Datebank vun gastric Kriibs zu Shanghai vu China zënter 1970er standing mer déi aktuell Dësen studéieren. D'Zil vun dëser Etude ass d 'Iwwerliewe Donnéeën ze presentéieren an relevant Trends souwéi den Alter, Geschlecht, Etapp vun Krankheet an entholl Siten Charakteristike. VerfÜgung Produktivitéit ze sinn zu Shanghai op der Bank vun der Yangtz River läit Delta vun Osteuropa China, déi de gréisste Stad an China an den aachte gréisste Stad vun der Welt ass, mat enger Populatioun vun 14,0 Milliounen (2010 Joer-Enn ugemellt Bevëlkerung). Dat schléisst och urban an Viruert Beräicher, wou den urbane deckt 9 Quartieren am Zentrum vun der Gemeng Wëllt, an der Banlieue deckt Wéinst 9 Quartieren. D'Daten vum gastric Kriibs fir dës Etude goufen aus der Shanghai Cancer wäerten Center (SCRC) ofgeleet, déi Shanghai Center fir Genau Grousshändler a Präventioun (CDC) iwwerlieft. D'SCRC war an den 1960er Jore gegrënnt, déi zanter färdeg Daten zu der quinquennial IARC Publikatioun Cancer Heefegkeet vun Five Iwwerwaachungslëscht Contributioun gouf. IV [7]. Den Haaptgrond Source vun Informatiounen iwwert Kriibs Fäll war d'Notifikatioun Kaart vun Grondinformatiounen fir Kriibs Umeldung besteet datt d'SCRC geschéckt gouf. D'Wunnanlag Status vun Kriibs Fäll war vun doheem-halter bestätegt [7]. Mir kritt de Suivi Donnéeën vun gastric Kriibs diagnostizéiert Patienten an 2002-2003 fir Iwwerliewe Trend Analyse, grad wéi virdrun publizéiert Iwwerliewe Daten vun der aner véier Perioden (1972-1976, 1980-1984, 1988-1991 an 1992-1995 ), déi fir de bezeechent goufen "Cancer Heefegkeet, veruerteelt a Iwwerliewe Tariffer an urban Shanghai (1973-2000)" [8] an "Cancer Iwwerliewe zu Shanghai, China (1992-1995) [9]. Mir identifizéiert der gastric Kriibs Fäll mat der 10. Versioun vun der International Course vu Krankheeten (Code C16) [10]. De Kriibs Enregistrement gouf benotzt AJCC /UICC TNM Stadium System a Kombinatioun mat de Medeziner Etappen Systematik (I-IV). VerfÜgung kennen Untersuchungshaft SCRC sech fir bestätegt Diagnos an Iwwerliewe duerno weider. Der Methode vum Suivi hunn eng Mëschung vun deenen zwee aktiv a passiv gelackelt ginn. Mat passiv Suivi, Informatiounen iwwert den Doud ass Zäitche vum Doud Diplomer déi kruzial statistesch Rubrik vun Shanghai CDC kritt. Duerch dës Approche, huet Patienten hir Doud Informatiounen net dobäi Betruecht kann bis datt Punkt vun Zäit "lieweg" ze ginn. Ausserdeem, ginn d'veruerteelt Donnéeën periodesch mat de Virfall Datebank vun Cancers iwwereneestëmmen. D'Haaptthema Status vun der firstellen Tëschefall Fäll ass da vun doheem Visiten oder Bréifpost /Telefon Ënnersichunge ubelaangt. Aktiv Suivi ass néideg an de Flichte vun verléisslech Gesondheet Informatiounen. Rapporte vun Doudesfäll vun de Spideeler, Status vun der Gemeng wunnen, oder Verloscht ze-up verfollegen sech bis den 31. Dezember aktualiséiert, 2010. Déi censor als Lieweg an der Fermeture Datum definéiert gouf, oder duerch aner Ursaachen an Suivi oder gestuerwen verluer aner wéi gastric Kriibs. D'Iwwerliewe Probabilitéit war mat ënnerschiddleche Zensur Donnéeën geschat. , Ënner deenen 10909 Fäll während der Period vun 2002 bis 2003 D'Etude vun der ethneschen ofgeseent gouf enregistréiert goufen: An der Etude, goufen am Ganzen 61140 gastric Kriibs Fäll fir de genannte-ernimmt fënnef Periode (Table S1 Weider Fichier 1) abegraff Bilan Comité op Shanghai Municipal CDC [11]. VerfÜgung Béid observéiert a relativ Iwwerliewe Wahrscheinlechkeeten goufen ugeholl. Life Dëscher entwéckele Probabilitéit vun Iwwerliewe um Zäit t ze berechnen gebaut i + 1 aus der geplangten Wahrscheinlechkeeten vun Iwwerliewe während hannereneen Intervalle vun Suivi Zäit bis inklusiv t i + 1. Relativer Survival ass eng Moossnam vum Netz Iwwerliewe berechent vun observéiert Iwwerliewe mat erwaart Iwwerliewe vun enger ähnlecher Formatioun vun de Leit, déi dat do net Kriibs hunn. Et ass vun Ufank der iwwerschësseg veruerteelt ze moossen, datt mat engem Kriibs Diagnos verbonnen ass, an ass entworf den Effet vir aus verschiddenen Hannergrond mortalities opkommen. Der relativer Iwwerliewe (R i) fir eng Grupp vu Patienten, déi um Enn vun enger November um Zäit t Ufank ech war als R definéiert VerfÜgung i VerfÜgung = VerfÜgung S
i VerfÜgung S VerfÜgung i VerfÜgung * VerfÜgung, wou S ech der absolut Iwwerliewe fir Theme mat enger gastric Kriibs an S i * war d'erwaart Iwwerliewe vun engem Grupp vu Persounen mat der selwechter demographescher Charakteristiken (Alter a Geschlecht, etc.) deen aus Ursaachen nëmmen waren anere wéi de Kriibs ënner Etude Risiko vum Doud. Chi-Square Test war fréier d'Verdeelung tëschent Männercher a Weibercher ze vergläichen. Doriwwer eraus, war Log Geleeënheet Test fir d'Iwwerliewe Tariffer mat 95% Vertraue nolauschterer (CI) ze vergläichen. Schrëftlech informéiert Awëllegong vum Patient fir d'Publikatioun vun dësem Rapport an all accordéiert Biller kritt huet. VerfÜgung Resultater VerfÜgung Als zu Table zougedréckt 1, waren et 10909 nei festgestallte gastric Kriibs Fäll während 2002-2003 gemellt, dorënner 47,1% wunnen an der Stad an 52,9%, déi an der Banlieue. Ënner hinne waren et 7038 (64.5%) Männercher an 3871 (35,5%) Weibercher. Patienten am Alter vun 65-84 Joer fir méi wéi 58% vun all cases.The Undeel vu Patienten virgesin matschaffen Etapp séiert ech bis IV 5.5% huet, 9,9%, 12,4%, an 13,8% respektiv, iwwerdeems 58,4% vun de Fäll mat gemellt goufen "onbekannt Etapp". D'Geschlecht Ënnerscheed vun entholl Siten war bedeitendst (χ 2 = 79.41, P &Si besteet; VerfÜgung 0.001). Malignant Patient vun pyloric antrum Kont fir 22.3% an 4796 (44.0%) Fäll goufen mat Onspezifizéierten Siten gemellt. An der Zäit vun der leschter Suivi (31. Dezember 2010), 8365 (76.7%) Patienten gestuerwen, 2312 (21.2%) Patienten goufen lieweg, an 232 (2.1%) Fäll goufen verluer up.Table 1 Allgemeng Informatiounen ze verfollegen vun Patienten mat gastric Kriibs während 2002-2003 zu Shanghai, China VerfÜgung Variablen
Total
Männlech
Weiblech
χ2 #
P
Area VerfÜgung Urban VerfÜgung 5139 (47.1) VerfÜgung 3270 (46.5) VerfÜgung 1869 (48.3) VerfÜgung 3,32 VerfÜgung 0,068
Suburb VerfÜgung 5770 (52.9) VerfÜgung 3768 (53.5) VerfÜgung 2002 (51.7) VerfÜgung Age-Grupp VerfÜgung 15- VerfÜgung 107 (1.0) VerfÜgung 45 (0.6)
62 (1,6) VerfÜgung 125,18 VerfÜgung &Si besteet; 0,001 VerfÜgung 35- VerfÜgung 541 (5.0) VerfÜgung 292 (4,1) VerfÜgung 249 (6.4) VerfÜgung 45- VerfÜgung 1625 (14,9) VerfÜgung 1032 (14,7) VerfÜgung 593 (15,3) VerfÜgung 55- VerfÜgung 1720 (15,8) VerfÜgung 1220 (17,3) VerfÜgung 500 (12,9) VerfÜgung 65-
3545 (32.5) VerfÜgung 2367 (33.6) VerfÜgung 1178 (30.4) VerfÜgung 75- VerfÜgung 2881 (26.4) VerfÜgung 1828 (26.0) VerfÜgung 1053 (27.2) VerfÜgung 85 + VerfÜgung 490 (4.5) VerfÜgung 254 (3.6) VerfÜgung 236 (6.1) VerfÜgung entholl Site * VerfÜgung C16.0 VerfÜgung 1371 (12,6) VerfÜgung 1005 (14.3)
366 (9,5) VerfÜgung 79,41 VerfÜgung &Si besteet; 0,001 VerfÜgung C16.1 VerfÜgung 171 (1,6) VerfÜgung 119 (1,7) VerfÜgung 52 (1,3) VerfÜgung C16.2
873 (8.0) VerfÜgung 536 (7.6) VerfÜgung 337 (8.7) VerfÜgung C16.3 VerfÜgung 2436 (22.3) VerfÜgung 1545 (22.0) VerfÜgung 891 (23) VerfÜgung C16 .4 VerfÜgung 106 (1.0) VerfÜgung 67 (1.0) VerfÜgung 39 (1.0) VerfÜgung C16.5 VerfÜgung 758 (6.9) VerfÜgung 527 (7.5) VerfÜgung 231 (6) VerfÜgung C16.6 VerfÜgung 62 (0.6) VerfÜgung 30 (0,4) 32 VerfÜgung (0,8) VerfÜgung C16.8 VerfÜgung 336 (3.1) VerfÜgung 222 (3,2) VerfÜgung 114 (2,9) VerfÜgung C16.9 VerfÜgung 4796 (44,0) VerfÜgung 2987 (42,4) VerfÜgung 1809 (46,7) VerfÜgung Etapp VerfÜgung ech 601 VerfÜgung (5.5) VerfÜgung 394 (5,6) VerfÜgung 207 (5.3) VerfÜgung 8,371 VerfÜgung 0,079 VerfÜgung II VerfÜgung 1085 (9,9) VerfÜgung 721 (10,2) VerfÜgung 364 (9,4) VerfÜgung III VerfÜgung 1353 (12,4) VerfÜgung 902 (12,8) VerfÜgung 451 (11.7) VerfÜgung IV VerfÜgung 1504 (13,8) VerfÜgung 982 (14,0) VerfÜgung 522 (13,5) VerfÜgung Onbekannt VerfÜgung 6366 (58.4) VerfÜgung 4039 (57.4) VerfÜgung 2327 (60.1) VerfÜgung Vital Status
5454 bis 8365 (76.7) gestuerwen (77.5) VerfÜgung 2911 (75.2)
7,96 VerfÜgung 0,019 VerfÜgung traureg VerfÜgung 2312 (21.2) VerfÜgung 1445 (20.5) VerfÜgung 867 (22.4) VerfÜgung Lost VerfÜgung 232 (2.1) VerfÜgung 139 Suivi ( 2.0) VerfÜgung 93 (2,4) VerfÜgung * C16.0, Malignant Patient vun Cardia; C16.1, Malignant Patient vun fundus vun Mo.; C16.2, Malignant Patient vun Kierper vun Mo.; C16.3, Malignant Patient vun pyloric antrum; C16.4, Malignant Patient vun pylorus; C16.5, Malignant Patient vun méi curvature vun Mo Onspezifizéierten; C16.6, Malignant Patient vun méi curvature vun Mo Onspezifizéierten; C16.8, Malignant Patient vun Siten vun Mo. phpNuke; C16.9, Malignant Patient vun Mo Onspezifizéierten. VerfÜgung # Chi-Square Test d'Verdeelung tëschent Männercher a Weibercher ze vergläichen gouf benotzt. VerfÜgung Allgemeng Survival Taux VerfÜgung Dorënner gastric Kriibs Patienten während der Period festgestallte 2002-2003 zu Shanghai, huet den 1-Joer observéiert Iwwerliewe Taux 51% fir männlech a 52% fir weiblech, bzw.. De 5-Joer observéiert Iwwerliewe Quote ofgeholl zu 25% fir männlech a 27% fir weiblech, bzw.. Den 1-Joer relativ Iwwerliewe Taux war 54% fir männlech a 56% fir weiblech Patienten, bzw.. De 5-Joer relativ Iwwerliewe Taux war 30% fir männlech a 32% fir weiblech Patienten, bzw.. D'Steiren Iwwerliewe Zäit war 1.09 Joer. Patienten am urbane hu méi héich Iwwerliewe Taux am Verglach mat de Patienten an der Banlieue (Table 2) .Table 2 traureg Taux vu Patienten mat gastric Kriibs an aner Regiounen am 2002-2003 zu Shanghai, China VerfÜgung Area VerfÜgung
Sex VerfÜgung N
Miessunge Iwwerliewe Taux VerfÜgung [% (95% CI)]
rel Iwwerliewe Taux [% (95% CI)]
Paracetamol Iwwerliewe (Joer)
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer
5 Joer VerfÜgung
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer
5 zur VerfÜgung Joer VerfÜgung Total VerfÜgung 10909 VerfÜgung 51 (50-52) VerfÜgung 37 (36-38) VerfÜgung 31 (30-32) VerfÜgung 28 (27-29) VerfÜgung 26 (25-27) VerfÜgung 55 (54-56) VerfÜgung 41 (40-42) VerfÜgung 35 (34-36) VerfÜgung 32 (31-33) VerfÜgung 30 (29-31) VerfÜgung 1.09 VerfÜgung Lait Stad VerfÜgung Männlech
7038 VerfÜgung 51 (50-52) VerfÜgung 37 (36-38) VerfÜgung 30 (29-31) VerfÜgung 27 (26-28) VerfÜgung 25 (24-26)
54 (53-55) VerfÜgung 40 (39-41) VerfÜgung 34 (33-35) VerfÜgung 31 (30-32) VerfÜgung 30 (29-31) VerfÜgung 1,06 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 3871 VerfÜgung 52 (50-54) VerfÜgung 38 (36-40) VerfÜgung 32 (31-34) VerfÜgung 30 (29-31) VerfÜgung 27 (26-28) VerfÜgung 56 (54-58) VerfÜgung 42 (40-44) VerfÜgung 37 (36-39) VerfÜgung 34 (33-36) VerfÜgung 32 (31-34) VerfÜgung 1,14
χ2 * VerfÜgung 1.05 VerfÜgung 2,14 VerfÜgung 6,29 VerfÜgung 10,09 VerfÜgung 6,42 VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung P *
0,305 VerfÜgung 0,144 VerfÜgung 0,012 VerfÜgung 0,001 VerfÜgung 0,011 VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung Urban VerfÜgung Total VerfÜgung 5139 VerfÜgung 52 (51-53) VerfÜgung 38 (37-39) VerfÜgung 32 (31-33) VerfÜgung 28 (27-29) VerfÜgung 26 (25-27)
56 (55-57) VerfÜgung 42 (41-43) VerfÜgung 36 (35-37) VerfÜgung 33 (32-34) VerfÜgung 31 (30-32) VerfÜgung 1,13
Männlech VerfÜgung 3270 VerfÜgung 51 (49-53) VerfÜgung 37 (35-39) VerfÜgung 30 (28-32) VerfÜgung 27 (25-29) VerfÜgung 25 (24-27 ) VerfÜgung 55 (53-57) VerfÜgung 41 (39-43) VerfÜgung 35 (33-37) VerfÜgung 32 (30-34) VerfÜgung 31 (29-33) VerfÜgung 1,07 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 1869 VerfÜgung 53 (51-55) VerfÜgung 40 (38-42) VerfÜgung 34 (32-36) VerfÜgung 31 (29-33) 28. VerfÜgung (26 -30) VerfÜgung 58 (56-60) VerfÜgung 45 (43-47) VerfÜgung 39 (37-41) VerfÜgung 36 (34-38) VerfÜgung 33 (31-35)
1,24 VerfÜgung χ2 * VerfÜgung 2,02 VerfÜgung 6,67 VerfÜgung 6,29 VerfÜgung 8,65 VerfÜgung 3,77 VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung P
0,155 VerfÜgung 0,010 VerfÜgung 0,012 VerfÜgung 0,003 VerfÜgung 0,052 VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung Suburb
Total VerfÜgung 5770 VerfÜgung 51 (50-52) VerfÜgung 36 (35-37) VerfÜgung 30 (29-31) VerfÜgung 27 (26-28) VerfÜgung 26 (25-27 ) VerfÜgung 54 (53-55) VerfÜgung 39 (38-40) VerfÜgung 33 (32-34) VerfÜgung 31 (30-32) VerfÜgung 30 (29-31) VerfÜgung 1.05 VerfÜgung Männlech VerfÜgung 3768 VerfÜgung 51 (49-53) VerfÜgung 37 (35-39) VerfÜgung 30 (29-32) VerfÜgung 27 (26-28) 25 VerfÜgung (24 -26) VerfÜgung 54 (52-56) VerfÜgung 40 (38-42) VerfÜgung 33 (32-35) VerfÜgung 31 (30-33) VerfÜgung 29 (28-31)
1.05 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 2002 VerfÜgung 51 (49-53) VerfÜgung 36 (34-38) VerfÜgung 31 (29-33) VerfÜgung 29 (27-31) VerfÜgung 27 (25-29) VerfÜgung 55 (53-57) VerfÜgung 39 (37-41) VerfÜgung 35 (33-37) VerfÜgung 33 (31-35) VerfÜgung 31 (29-33) VerfÜgung 1.05 VerfÜgung χ2 * VerfÜgung 0,01 VerfÜgung 0,21 VerfÜgung 1,11 VerfÜgung 2.48 VerfÜgung 2,70 VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung -
P *
0,954 VerfÜgung 0,645 VerfÜgung 0,292 VerfÜgung 0,115 VerfÜgung 0,100 VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung - VerfÜgung * Geleeënheet Test Log war benotzt d'Iwwerliewe Tariffer tëscht Männercher a Weibercher. VerfÜgung Age-spezifesch Iwwerliewe Taux VerfÜgung Table 3 zougedréckt d'Iwwerliewe Taux vun gastric Kriibs bei verschiddenen Alterskategorien ze vergläichen. Mir ausgeschloss de Fäll méi jonk wéi 35 Joer oder méi al wéi 85 Joer fir Iwwerliewe Analyse wéinst genuch Zuel vu Fäll bei deenen Alter Gruppen. Am Allgemengen, Monaco de globale Iwwerliewe Wahrscheinlechkeet mat der Erhéijung vum Alter vum Patient an der Zäit vun der Diagnos. Déi déifst Iwwerliewe Taux war ënnert dem eelste Grupp (75-84 Joer), mat der Steiren Iwwerliewe Zäit vun 0,8 Joer observéiert. Den Alter Zesummenhang Trend vun Iwwerliewe Taux war verschidde tëscht männlech a weiblech Patienten. Fir männlech Patienten, déi de jéngste Grupp (35-44 Joer) déi héchste Iwwerliewe Taux mat de längsten Steiren Iwwerliewe Zäit vun 2,3 Joer. Allerdéngs war d'Iwwerliewe Wahrscheinlechkeet bei 35-44 Joer Altersgrupp schlëmm wéi déi vu 45-64 Joer ënnert weiblech gastric Patienten (Table 3) .Table 3 traureg Taux vu Patienten mat gastric Kriibs bei verschiddenen Alterskategorien während 2002-2003 zu Shanghai, China VerfÜgung Alter (Joer)
Sex VerfÜgung N
Miessunge Iwwerliewe Taux VerfÜgung [% (95% CI)]
rel Iwwerliewe Taux [% ( 95% CI)]
Paracetamol Iwwerliewe (Joer)
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer
zu 5 Joer
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer
5 Joer VerfÜgung
35-44 VerfÜgung Männlech VerfÜgung 292 VerfÜgung 66 (60-71) VerfÜgung 52 (46-58) VerfÜgung 46 (40-52) VerfÜgung 44 (38-50)
43 (37-49) VerfÜgung 66 (60-72) VerfÜgung 52 (46-58) VerfÜgung 47 (41-53) VerfÜgung 45 (39-51) VerfÜgung 44 (38 -50) VerfÜgung 2,3 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 249 VerfÜgung 62 (56-68) VerfÜgung 51 (45-57) VerfÜgung 43 (37-49) VerfÜgung 40 (34-46 ) VerfÜgung 39 (33-45) VerfÜgung 62 (56-68) VerfÜgung 51 (45-57) VerfÜgung 44 (38-51) VerfÜgung 40 (34-47) VerfÜgung 40 (34-47) VerfÜgung 2.1 VerfÜgung 45-54 VerfÜgung Männlech VerfÜgung 1032 VerfÜgung 66 (63-69) VerfÜgung 52 (49-55) VerfÜgung 45 (42-48) VerfÜgung 42 (39-45) VerfÜgung 41 (38-44) VerfÜgung 66 (63-69) VerfÜgung 52 (49-55) VerfÜgung 46 (43-49) VerfÜgung 44 ( 41-47) VerfÜgung 43 (40-46) VerfÜgung 2,3 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 593 VerfÜgung 67 (63-71) VerfÜgung 54 (50-58) VerfÜgung 48 (44- 52) VerfÜgung 45 (41-49) VerfÜgung 43 (39-47) VerfÜgung 67 (63-71) VerfÜgung 54 (50-58) VerfÜgung 49 (45-53) VerfÜgung 46 (42-50) VerfÜgung 44 (40-48) VerfÜgung 2,7 VerfÜgung 55-64 VerfÜgung 1220 Männlech
59 (56-62) VerfÜgung 45 (42-48 ) VerfÜgung 38 (35-41) VerfÜgung 35 (32-38) VerfÜgung 33 (30-36) VerfÜgung 60 (57-63) VerfÜgung 46 (43-49) VerfÜgung 40 (37-43) VerfÜgung 38 (35-41) VerfÜgung 37 (34-40) VerfÜgung 1,7 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 500 VerfÜgung 61 (57-65) VerfÜgung 48 (44 -52) VerfÜgung 42 (38-46) VerfÜgung 41 (37-45) VerfÜgung 38 (34-42) VerfÜgung 61 (57-65) VerfÜgung 48 (44-53)
44 (40-49) VerfÜgung 42 (38-47) 41 (37-46)
1,8 VerfÜgung 65-74 VerfÜgung 2367 Männlech VerfÜgung 52 VerfÜgung (50- 54) VerfÜgung 37 (35-39) VerfÜgung 30 (28-32) VerfÜgung 26 (24-28) VerfÜgung 24 (22-26) VerfÜgung 54 (52-56) VerfÜgung 40 (38-42) VerfÜgung 34 (32-36) VerfÜgung 33 (31-35) VerfÜgung 35 (33-37) VerfÜgung 1,1 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 1178 VerfÜgung 56 ( 53-59) VerfÜgung 41 (38-44) VerfÜgung 34 (31-37) VerfÜgung 31 (28-34) VerfÜgung 28 (25-31) VerfÜgung 56 (53-59)
43 (40-46) VerfÜgung 37 (34-40) VerfÜgung 36 (33-39) VerfÜgung 35 (32-38) VerfÜgung 1,4 VerfÜgung 75-84 VerfÜgung Männlech
1828 VerfÜgung 37 (35-39) VerfÜgung 23 (21-25) VerfÜgung 17 (15-19) VerfÜgung 14 (12-16) VerfÜgung 12 (11-14)
40 (38-42) VerfÜgung 29 (27-31) VerfÜgung 26 (24-28) VerfÜgung 28 (26-30) VerfÜgung 34 (32-36) VerfÜgung 0,8 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 1053 VerfÜgung 38 (35-41) VerfÜgung 23 (21-26) VerfÜgung 17 (15-19) VerfÜgung 15 (13-17) VerfÜgung 13 (11-15) VerfÜgung 40 (37-43) VerfÜgung 26 (23-29) VerfÜgung 23 (21-26) VerfÜgung 25 (22-28) VerfÜgung 27 (24-30) VerfÜgung 0,8
Etapp vun Krankheet an Iwwerliewe Taux VerfÜgung kennen ausseet an verschidden Medeziner Etappen (I-IV) no AJCC /UICC TNM Stadium System, wou déi ënnescht Etapp fréie Medeziner Phase vun der Krankheet uginn. Baséierend op d'Iwwerliewe Daten aus SCRC, et war net ze iwwersinn, datt mat manner Etappen no vill besser hätt festgestallte Patienten. De 5-Joer relativ Iwwerliewe Taux war iwwer 80% Patienten op der Bühn I. awer, et dramatesch zu 10% erofgaangen ass, wann Patienten op der Bühn IV diagnostizéiert huet. De 5-Joer relativ Iwwerliewe Taux vun Männercher ass liicht méi héich wéi déi vu Weibercher ausser deenen op der Bühn IV festgestallte (Table 4) .Table 4 traureg Taux vu Patienten mat gastric Kriibs zu verschiddenen Etappen während 2002-2003 zu Shanghai, China
Etapp
Sex VerfÜgung N
Miessunge Iwwerliewe Taux [% (95% CI)]
rel Iwwerliewe Taux [% (95% CI)] VerfÜgung
Paracetamol Iwwerliewe (Joer)
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer
5 Joer
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer
5 Joer
ech
Männlech VerfÜgung 394 VerfÜgung 88 (84-91) VerfÜgung 80 (76-84) VerfÜgung 73 (68-77) VerfÜgung 69 (64-73) VerfÜgung 68 (63-73 ) VerfÜgung 91 (88-94) VerfÜgung 85 (81-88) VerfÜgung 83 (79-87) VerfÜgung 84 (80-88) VerfÜgung 88 (85-91) VerfÜgung > VerfÜgung 5 zur VerfÜgung Weiblech 207 VerfÜgung 90 (85-94) VerfÜgung 80 (74-85) VerfÜgung 74 (67-80) VerfÜgung 71 (64-77) VerfÜgung 67 (60-73) VerfÜgung 93 (89-96) VerfÜgung 85 (79-90) VerfÜgung 81 (75-86) VerfÜgung 82 (76-87) VerfÜgung 81 (75-86) VerfÜgung > 5 zur VerfÜgung II VerfÜgung Männlech VerfÜgung 721 VerfÜgung 79 (76-82) VerfÜgung 64 (60-67) VerfÜgung 55 (51-59) VerfÜgung 51 ( 47-55) VerfÜgung 48 (44-52) VerfÜgung 81 (78-84) VerfÜgung 69 (65-72) VerfÜgung 63 (59-67) VerfÜgung 63 (59-67)
64 (60-68) VerfÜgung 4,38 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 364 VerfÜgung 78 (73-82) VerfÜgung 66 (61-71) VerfÜgung 58 (53-63) VerfÜgung 53 (48-58) VerfÜgung 50 (45-55) VerfÜgung 81 (77-85) VerfÜgung 70 (65-75) VerfÜgung 64 (59-69) VerfÜgung 61 (56-66 ) VerfÜgung 61 (56-66) 4,91 VerfÜgung III VerfÜgung Männlech VerfÜgung 902 VerfÜgung 59 (56-62)
41 (38-44) VerfÜgung 31 (28 -34) VerfÜgung 27 (24-30) VerfÜgung 25 (22-28) VerfÜgung 62 (59-65) VerfÜgung 45 (42-48) VerfÜgung 36 (33-39)
34 (31-37) VerfÜgung 35 (32-38) 1,51 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 451 VerfÜgung 62 (57-66) VerfÜgung 42 (37-47) VerfÜgung 35 VerfÜgung (31-40) VerfÜgung 31 (27-36) VerfÜgung 29 (25-33) VerfÜgung 64 (60-69) VerfÜgung 44 (39-49) VerfÜgung 39 (35-44) VerfÜgung 36 (32-41) VerfÜgung 36 (32-41) VerfÜgung 1,58 VerfÜgung IV VerfÜgung Männlech VerfÜgung 982 VerfÜgung 27 (24-30) VerfÜgung 15 (13- 17) VerfÜgung 11 (9-13) VerfÜgung 8 (6-10) VerfÜgung 7 (6-9) VerfÜgung 29 (26-32) VerfÜgung 17 (15-20) VerfÜgung 13 (11-15) VerfÜgung 11 (9-13) VerfÜgung 10 (8-12) VerfÜgung 0,68 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 522 VerfÜgung 28 (24-32) VerfÜgung 15 ( 12-18) VerfÜgung 11 (9-14) VerfÜgung 9 (7-12) VerfÜgung 8 (6-11) VerfÜgung 29 (25-33) VerfÜgung 17 (14-21)
13 (10-16) VerfÜgung 11 (8-14) VerfÜgung 10 (8-13) VerfÜgung 0.69 VerfÜgung Onbekannt VerfÜgung Männlech VerfÜgung 4039 46 VerfÜgung (44-48 ) VerfÜgung 32 (31-33) VerfÜgung 26 (25-27) VerfÜgung 23 (22-24) VerfÜgung 21 (20-22) VerfÜgung 50 (49-52) VerfÜgung 37 (36-39) VerfÜgung 33 (32-35) VerfÜgung 33 (32-35) VerfÜgung 34 (33-36) VerfÜgung 0,93 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 2327 48 VerfÜgung (46 -50) VerfÜgung 34 (32-36) VerfÜgung 29 (27-31) VerfÜgung 27 (25-29) VerfÜgung 24 (22-26) VerfÜgung 54 (52-56)
40 (38-42) VerfÜgung 36 (34-38) VerfÜgung 36 (34-38) VerfÜgung 36 (34-38) VerfÜgung 0,96 VerfÜgung entholl Siten an Iwwerliewe Taux VerfÜgung traureg Taux vun gastric Kriibs ënnert verschiddene entholl Siten variéiert. Schlëmmst hätt war an Patienten mat Cardia Kriibs observéiert, wéi de 5-Joer relativ Iwwerliewe Taux nëmmen 29% (Table 5) war .Table 5 traureg Taux vu Patienten mat gastric Kriibs zu verschiddene entholl Siten während 2002-2003 zu Shanghai, China
entholl Siten
Sex VerfÜgung N
Miessunge Iwwerliewe Taux [% (95% CI)]
rel Iwwerliewe Taux [% (95% CI )]
Paracetamol Iwwerliewe (Joer)
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer VerfÜgung
5 Joer
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer
5 Joer
C16 .0 Cardia VerfÜgung Männlech VerfÜgung 1005 VerfÜgung 49 (46-52) VerfÜgung 33 (30-36) VerfÜgung 24 (21-27) VerfÜgung 20 (18-23) VerfÜgung 18 (16-21) VerfÜgung 52 (49-55) VerfÜgung 37 (34-40) VerfÜgung 30 (27-33) VerfÜgung 28 (25-31) VerfÜgung 29 (26-32 ) VerfÜgung 1.0 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 366 VerfÜgung 53 (48-58) VerfÜgung 34 (29-39) VerfÜgung 26 (22-31) VerfÜgung 23 (19-28)
21 (17-26) VerfÜgung 57 (52-62) VerfÜgung 39 (34-44) VerfÜgung 32 (27-37) VerfÜgung 30 (25-35) VerfÜgung 29 (24 -34) VerfÜgung 1,1 VerfÜgung C16.1 Fundus VerfÜgung Männlech VerfÜgung 119 VerfÜgung 53 (44-62) VerfÜgung 43 (34-52) VerfÜgung 38 (29-47)
31 (23-40) VerfÜgung 29 (21-38) VerfÜgung 55 (45-64) VerfÜgung 47 (38-56) VerfÜgung 44 (35-53) VerfÜgung 40 (31 -50) VerfÜgung 41 (32-51) VerfÜgung 1,3 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 52 zu 67 (52-79) VerfÜgung 53 (39-67) VerfÜgung 47 (33-61 ) VerfÜgung 45 (31-59) VerfÜgung 43 (30-57) VerfÜgung 70 (55-81) VerfÜgung 58 (43-71) VerfÜgung 54 (40-68) VerfÜgung 55 (41-70) VerfÜgung 57 (43-71) VerfÜgung 2,5 VerfÜgung C16.2 Body VerfÜgung Männlech VerfÜgung 536 VerfÜgung 55 (51-59) VerfÜgung 39 (35-43 ) VerfÜgung 32 (28-36) VerfÜgung 29 (25-33) VerfÜgung 27 (23-31) VerfÜgung 57 (53-61) VerfÜgung 43 (39-47) VerfÜgung 37 (33-41) VerfÜgung 37 (33-41) VerfÜgung 38 (34-42) VerfÜgung 1,3 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 337 VerfÜgung 58 (53-63) VerfÜgung 45 (40 -50) VerfÜgung 38 (33-43) VerfÜgung 34 (29-39) VerfÜgung 31 (26-36) VerfÜgung 60 (55-65) VerfÜgung 47 (42-52)
41 (36-46) VerfÜgung 39 (34-44) VerfÜgung 37 (32-43) VerfÜgung 1,6 VerfÜgung C16.3 Pyloric antrum VerfÜgung 1545 Männlech VerfÜgung 60 VerfÜgung ( 58-62) VerfÜgung 44 (42-47) VerfÜgung 37 (35-39) VerfÜgung 33 (31-35) VerfÜgung 31 (29-33) VerfÜgung 64 (62-66)
50 (48-53) VerfÜgung 45 (42-48) VerfÜgung 44 (42-47) VerfÜgung 45 (43-48) VerfÜgung 1,6 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 891 VerfÜgung 59 (56-62) VerfÜgung 46 (43-49) VerfÜgung 39 (36-42) VerfÜgung 37 (34-40) VerfÜgung 34 (31-37) VerfÜgung 63 (60-66 ) VerfÜgung 51 (48-54) VerfÜgung 45 (42-48) VerfÜgung 45 (42-48) VerfÜgung 45 (42-48) 1,7 VerfÜgung C16.4 Pylorus VerfÜgung
Männlech VerfÜgung 67 zu 71 (58-81) VerfÜgung 55 (42-67) VerfÜgung 49 (37-61) VerfÜgung 44 (32-57) VerfÜgung 41 (29-54 ) VerfÜgung 77 (66-87) VerfÜgung 62 (50-74) VerfÜgung 59 (47-72) VerfÜgung 58 (46-70) VerfÜgung 59 (47-72) VerfÜgung 2,8 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 39 zu 69 (52-82) VerfÜgung 59 (42-74) VerfÜgung 54 (38-70) VerfÜgung 49 (33-65) 46 VerfÜgung (30 -62) VerfÜgung 73 (55-85) VerfÜgung 64 (47-79) VerfÜgung 62 (45-77) VerfÜgung 60 (42-74) VerfÜgung 62 (45-77)
3,7 VerfÜgung C16.5 kleng curvature VerfÜgung Männlech VerfÜgung 527 VerfÜgung 74 (70-78) 60 (56-64)
53 (49-57) VerfÜgung 50 ( 46-54) VerfÜgung 47 (43-51) VerfÜgung 76 (72-80) VerfÜgung 64 (60-68) VerfÜgung 60 (56-64) VerfÜgung 60 (56-64)
61 (57-65) VerfÜgung 3,9 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 231 VerfÜgung 72 (66-78) VerfÜgung 57 (50-63) VerfÜgung 54 (47-61) VerfÜgung 50 (43-57) VerfÜgung 46 (39-53) VerfÜgung 75 (69-80) VerfÜgung 61 (54-67) VerfÜgung 59 (52-65) VerfÜgung 57 (51-64 ) VerfÜgung 57 (51-64) 3,9 VerfÜgung C16.6 Groussregioun curvature
Männlech VerfÜgung 30 zu 77 (58-90) VerfÜgung 53 (34-71)
40 (23-59) VerfÜgung 40 (23-59) VerfÜgung 40 (23-59) VerfÜgung 81 (61-92) VerfÜgung 59 (41-77) VerfÜgung 47 (28- 66) VerfÜgung 51 (31-69) VerfÜgung 55 (37-75) VerfÜgung 2,2 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 32 zu 71 (52-85) VerfÜgung 52 (34-70) VerfÜgung 48 (30-66) VerfÜgung 48 (30-66) VerfÜgung 48 (30-66) VerfÜgung 78 (60-91) VerfÜgung 58 (41-76) VerfÜgung 57 ( 38-74) VerfÜgung 60 (41-76) VerfÜgung 65 (47-81) VerfÜgung 2,4 VerfÜgung C16.8 phpNuke Siten VerfÜgung Männlech VerfÜgung 222 VerfÜgung 48 (41-55 ) VerfÜgung 29 (23-36) VerfÜgung 24 (19-30) VerfÜgung 21 (16-27) VerfÜgung 20 (15-26) VerfÜgung 50 (43-57) VerfÜgung 33 (27-40) VerfÜgung 29 (23-35) VerfÜgung 28 (22-34) VerfÜgung 30 (24-37) VerfÜgung 1.0 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 114 VerfÜgung 61 (51 -70) VerfÜgung 44 (35-54) VerfÜgung 37 (28-47) VerfÜgung 34 (26-44) VerfÜgung 32 (24-41) VerfÜgung 63 (54-72)
47 (38-57) VerfÜgung 42 (33-52) VerfÜgung 41 (32-51) VerfÜgung 40 (31-50) VerfÜgung Männlech 1,6 VerfÜgung C16.9 Onspezifizéierten VerfÜgung
2987 VerfÜgung 42 (40-44) VerfÜgung 29 (27-31) VerfÜgung 24 (22-26) VerfÜgung 21 (20-23) VerfÜgung 20 (19-21)
45 (43-47) VerfÜgung 34 (32-36) VerfÜgung 30 (28-32) VerfÜgung 30 (28-32) VerfÜgung 31 (29-33) VerfÜgung 0,9 VerfÜgung Weiblech VerfÜgung 1809 VerfÜgung 43 (41-45) VerfÜgung 30 28-32) VerfÜgung 25 (23-27) VerfÜgung 23 (21-25) VerfÜgung 21 (19-23)
48 (46-50) VerfÜgung 35 (33-37) VerfÜgung 31 (29-33) VerfÜgung 31 (29-33) VerfÜgung 31 (29-33) VerfÜgung 0,9
Stratification Analyse an all Altersgrupp vun Alter a Etapp VerfÜgung, de 5-Joer Iwwerliewe Taux mat der Erhéijung vun entholl Etappen Fro äntwerten. Fir Patienten am Etapp ech an II, de 5-Joer Iwwerliewe Tariffer waren héich ënnert deene vu 35-44 Joer (81% an 69%, respektiv). Fir Patienten am Etapp III-IV, de 5-Joer Iwwerliewe Tariffer waren héich ënnert deene vu 45-54 Joer (36% an 14%, respektiv) (Table 6) .Table 6 traureg Taux vu Patienten mat vun Alter stratified gastric Kriibs an Etapp während 2002-2003 zu Shanghai, China VerfÜgung Alter (Joer)
Etapp *
N
Miessunge Iwwerliewe Taux [% (95% CI)]
zu 1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer
5 Joer
35-44 VerfÜgung ech VerfÜgung 44 zu 95 (83-99) VerfÜgung 88 (74-95) VerfÜgung 86 (72-94) VerfÜgung 81 (66-91) VerfÜgung 81 (66-91) VerfÜgung II VerfÜgung 77 zu 89 (79-95) VerfÜgung 76 (65-85) VerfÜgung 72 (60-81) VerfÜgung 69 (57-79) 69 VerfÜgung (57. -79) VerfÜgung III VerfÜgung 80 zu 71 (60-80) VerfÜgung 51 (40-62) VerfÜgung 41 (30-53) VerfÜgung 36 (26-48) VerfÜgung IV 32 (22-43)
95 zu 22 (14-32) VerfÜgung 12 (7-21) VerfÜgung 5 (2-12) VerfÜgung 4 (1-11) VerfÜgung 3 (1-9) VerfÜgung 45-54 VerfÜgung ech zu 127 VerfÜgung 98 (93-100) VerfÜgung 93 (87-97) VerfÜgung 87 (80-92) VerfÜgung 83 (75-89) VerfÜgung 82 (74-88) VerfÜgung II VerfÜgung 221 VerfÜgung 89 (84-93) VerfÜgung 74 (68-80) VerfÜgung 68 (61 -74) VerfÜgung 61 (54-67) VerfÜgung 59 (52-65) VerfÜgung III VerfÜgung 244 VerfÜgung 74 (68-79) VerfÜgung 52 (46-58) VerfÜgung 43 (37-49) VerfÜgung 39 (33-45) VerfÜgung 36 (30-42) VerfÜgung IV VerfÜgung 264 VerfÜgung 33 (27-39) VerfÜgung 20 (15-25) VerfÜgung 18 (14-23) VerfÜgung 15 (11-20) VerfÜgung 14 (10-19) VerfÜgung 55-64 VerfÜgung ech 126
90 (83-94) VerfÜgung 86 (78-91) VerfÜgung 82 (74-88) VerfÜgung 80 (72-86) VerfÜgung 78 (70-85) VerfÜgung II VerfÜgung 225 VerfÜgung 80 (74 -85) VerfÜgung 70 (63-76) VerfÜgung 62 (55-68) VerfÜgung 59 (52-65) VerfÜgung 56 (49-63) VerfÜgung III VerfÜgung 243 VerfÜgung 60 (54-66) VerfÜgung 40 (34-46) VerfÜgung 32 (26-38) VerfÜgung 27 (22-33) VerfÜgung 26 (21-32) VerfÜgung IV VerfÜgung 242 VerfÜgung 35 (29-41) VerfÜgung 17 (13-22) VerfÜgung 12 (8-17) VerfÜgung 9 (6-14) VerfÜgung 9 (6-14) VerfÜgung 65- 74. VerfÜgung ech zu 207 VerfÜgung 87 (81-91) VerfÜgung 76 (69-82) VerfÜgung 69 (62-75) VerfÜgung 67 (60-73) VerfÜgung 64 ( 57-70) VerfÜgung II VerfÜgung 354 VerfÜgung 75 (70-79) VerfÜgung 61 (56-66) VerfÜgung 52 (47-57) VerfÜgung 49 (44-54)
45 (40-50) VerfÜgung III VerfÜgung 469 VerfÜgung 61 (56-65) VerfÜgung 43 (38-48) VerfÜgung 32 (28-36) VerfÜgung 29 (25-33 ) VerfÜgung 27 (23-31) VerfÜgung IV VerfÜgung 492 VerfÜgung 29 (25-33) VerfÜgung 16 (13-20) VerfÜgung 11 (8-14) VerfÜgung 9 ( 7-12) VerfÜgung 7 (5-10) VerfÜgung 75-84 VerfÜgung ech VerfÜgung 82 zu 77 (66-85) VerfÜgung 57 (46-68) VerfÜgung 45 ( 34-56) VerfÜgung 37 (27-48) VerfÜgung 31 (22-42) VerfÜgung II VerfÜgung 175 VerfÜgung 70 (63-77) VerfÜgung 50 (42-58)
36 (29-44) VerfÜgung 31 (24-39) VerfÜgung 26 (20-33) VerfÜgung III VerfÜgung 276 VerfÜgung 46 (40-52) VerfÜgung 26 (21-32 ) VerfÜgung 21 (16-26) VerfÜgung 18 (14-23) VerfÜgung 17 (13-22) VerfÜgung IV VerfÜgung 345 VerfÜgung 21 (17-26) VerfÜgung 12 ( 9-16) VerfÜgung 9 (6-13) VerfÜgung 6 (4-9) VerfÜgung 5 (3-8) VerfÜgung * Cases mat onbekannte Etappe waren an der Analyse net Équipe. VerfÜgung Long -term Trends vun Iwwerliewe Taux VerfÜgung d'Tendenze vun langfristeg Iwwerliewe Date goufen fir Patienten sinn an déi véier Zäit Perioden Rennsport (1972-1976, 1980-1984, 1988-1991 an 2002-2003). Eng kloer fräi Trend vun Iwwerliewe Wahrscheinlechkeet kéint während de leschten Joerzéngten an entweder männlech oder weiblech Patienten (Rockhal 1 an 2) fonnt ginn. Zum Beispill, festgestallte gastric Kriibs Patienten während 1972-1976 hat e 5-Joer relativ Iwwerliewe Taux bei 12% fir Männercher an 11% fir Weibercher, respektiv déi, déi zu 30% fir männlech a 32% fir weiblech Patienten respektiv während der Period ausgebaut vun 2002-2003 (Table 7). Figur 1 Miessunge a relativ Iwwerliewe Taux vun männlech gastric Kriibs Patienten. VerfÜgung Dorënner 2 Miessunge a relativ Iwwerliewe Taux vun weiblech gastric Kriibs Patienten. VerfÜgung Table 7 Se Iwwerliewe Taux vu Patienten mat gastric Kriibs vun 1972 bis 2003 zu Shanghai, China VerfÜgung Sex
Joer
N
Miessunge Iwwerliewe Taux [ ,,,0],% (95% CI)]
rel Iwwerliewe Taux [% (95% CI)]
1 Joer
2 Joer
3 Joer
zu 4 Joer
5 Joer
1 Joer
2 Joer
3 Joer
4 Joer VerfÜgung
5 Joer
Männlech VerfÜgung 1972-1976 VerfÜgung 8287 VerfÜgung 40 (39-41) VerfÜgung 22 (21-23) VerfÜgung 15 (14-16)
12 (11-13) VerfÜgung 10 (9-11) VerfÜgung 41 (40-42) VerfÜgung 24 (23-25) VerfÜgung 17 (16-18) VerfÜgung 13 (12- 14) VerfÜgung 12 (11-13) VerfÜgung 1980-1984 VerfÜgung 9484 VerfÜgung 40 (39-41) VerfÜgung 26 (25-270 VerfÜgung 21 (20-23) VerfÜgung 18 (17-19) VerfÜgung 16 (15-17) VerfÜgung 41 (40-42) VerfÜgung 28 (27-29) VerfÜgung 23 (22-24) VerfÜgung 20 (19-21 VerfÜgung) 19 (18-20) VerfÜgung 1988-1991 VerfÜgung 8134 VerfÜgung 42 (41-43) VerfÜgung 29 (28-30) VerfÜgung 24 (23-25) VerfÜgung <0.001
<0.001
<0.001
<0.001
<0.001
-
-
-
-
-
Female
1972-1976
3860
38 All Auteuren liesen an guttgeheescht der Finale mëttelalterlech Handschrëft. VerfÜgung

Other Languages